Hoorproblemen
Second opinion
Ondanks de inspanningen en de goede bedoelingen van uw (vorige) audicien is het natuurlijk mogelijk dat u niet tevreden bent met de huidige resultaten. Struijk Audiciens biedt een second opinion waarbij u een nieuwe beoordeling krijgt van uw gehoorsituatie, persoonlijke begeleiding van ervaren audiciens, consistentie door altijd dezelfde audicien en een op maat gemaakt voorstel om uw gehoorzorg te verbeteren.
Waarom is een second opinion zinvol?
Om een goed beeld te krijgen, legt uw Struijk audicien uw gehoor en de huidige hooroplossing naast elkaar. Op basis van het gesprek en de metingen ontvangt u een betrouwbare indicatie van de verbeteringen die realiseerbaar zijn. Uw situatie is wellicht verkeerd ingeschat, maar dat betekent niet dat de problemen niet op te lossen zijn. U bent altijd welkom in een van onze winkels voor het opnieuw bekijken van de situatie.
Hoe werkt de second opinion?
Bij Struijk Audiciens nemen we alle tijd en hebben wij aandacht voor uw verhaal en ervaring. We zijn benieuwd wat u ervaart in uw huidige situatie en welke punten u verbeterd wilt hebben. Aan de hand van een gesprek verzamelen we informatie over uw gehoorverlies, de precieze klachten en uw hoortoestel(len). Vervolgens maken we, indien nodig, een plan voor het verdere verloop.
Kosten second opinion
De intake van een Second Opinion is gratis bij. Struijk Audiciens. Mocht er extra hulp nodig zijn wanneer blijkt dat u in het verleden inderdaad niet de juiste oplossing heeft gekregen van uw vorige audicien, worden er kosten van € 37,50 per 30 minuten consult gerekend. U bent vrij om bij een andere audicien aan te kloppen en de huidige situatie te laten herzien. Tenslotte wilt u alleen de beste hoorzorg.
Second opinion
aanvragen
Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief
Ontvang informatie over producten, kortingsacties en gehoortips
Wat zeggen onze klanten?
Zojuist voor het eerst apparaten laten aanmeten, dus wel erg snel voor reactie, maar tot hier toe heel tevreden . Komt allemaal adequaat en klantvriendelijk over. Over het resultaat nog weinig te zeggen!
B van Gorp
Vriendelijk deskundig en niet opdringerig stuurde me eerst naar kno arts moet in Jan naar toe wachten maar op de vervolgstappen
C Baggerman
Marieke en Ilona, jullie hebben mijn vader heel gelukkig gemaakt. Superbedankt!! Zijn Sennheiser infrarood systeem voor de televisie was kapot. Hierdoor kon hij de televisie net meer goed horen. Hij werd al meer dan een half jaar aan het lijntje gehouden door zijn eigen audicien; niet leverbaar, reeds besteld, komt volgende maand binnen enz. Maar er gebeurde niets en het meest vervelende is: hij hoort niets. Toen jullie dit ter ore kwam, zijn jullie gaan meedenken/zoeken en jawel: 24 uur later had hij een nieuw televisiesysteem waardoor hij weer perfect de televisie hoort. SUPERBEDANKT namens hem en zéker ook namens mijzelf.