E-audicien
Voor hoorhulp
Voor het afstellen van uw hoortoestellen is het gebruikelijk om naar een Struijk-vestiging bij u in de buurt te gaan. Tegenwoordig hoeft dat niet meer. Of u nu thuis bent, op uw werk, onderweg of misschien zelfs op uw favoriete vakantiebestemming; met de e-audicien is het mogelijk om uw hoortoestel op afstand te bedienen.
Hoe werkt een E-audicien?
Het op afstand aanpassen of bijstellen van uw gehoorapparaat wordt ook wel ‘remote fitting’ of ‘remote fine-tuning’ genoemd. Het komt erop neer dat de e-audicien uw hoortoestel op afstand bedient met behulp van een app op uw smartphone. De aanpassingen worden door de e-audicien direct naar uw eigen hoortoestel gestuurd. Dat bespaart u een hoop (reis)tijd.
Met de komst van de e-audicien hoeft u voor kleine aanpassingen niet meer voor kleine aanpassingen naar de winkel toe, maar kunt u dit regelen waar u ook bent.
Bent u geïnteresseerd?
Voordelen van de E-audicien
Natuurlijk blijft Struijk Audiciens de vertrouwde persoonlijke service leveren. Het enige verschil is dat u voor technische problemen niet meer de deur uit hoeft. Met hulp van de e-audicien kunnen wij uw hoortoestellen aanpassen - waar u ook bent. Daarnaast nemen de aanpassingen minder tijd in beslag. Dit zorgt ervoor dat de aanpassingen tijdens de proefperiode snel worden doorgevoerd, waardoor het hoortoestel sneller aan uw verwachtingen en wensen voldoet.
Hoe werkt op afstand bedienen precies?
Vindt u het idee van een e-audicien spannend? Laat ons u geruststellen: vooraf legt uw audicien in de winkel aan u uit hoe het precies werkt. Het is eenvoudiger dan u misschien denkt! Heeft u een hoorprobleem? Dan stuurt u een berichtje naar uw audicien. Uw Struijk audicien ontvangt uw verzoek om het hoortoestel bij te stellen. De aanpassingen worden door de audicien uitgevoerd en online naar u verstuurd. Vervolgens ontvangt u een melding op uw smartphone met de boodschap dat uw audicien de aanpassingen voor u heeft klaargezet. Met één druk op de knop worden de nieuwe instellingen automatisch in uw hoortoestel geprogrammeerd.
Technische problemen
U kunt via de app op uw smartphone een bericht sturen naar uw e-audicien. In het bericht beschrijft u bij welke luistersituatie(s) u een probleem ervaart. Met deze informatie gaat uw audicien aan de slag. Hij of zij past de instellingen van uw toestel op afstand aan.
Is mijn hoortoestel geschikt?
Wat zeggen onze klanten?
In twee vestigingen geweest (Leerdam en Den Bosch) voor het aanmeten van hoortoestellen. In eerste instantie Leerdam, aangezien er in Den Bosch op korte termijn geen gelegenheid was voor een afspraak. Uitstekend voorgelicht welk toestel voor mijn specifieke situatie het meest geschikt is, keuze bepaald. Daarna ook in Leerdam mijn hoortoestellen opgehaald: duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt, app geïnstalleerd op mijn I-phone Hier direct een aantal vervolg afspraken kunnen maken voor controle in vestiging Den Bosch, aangezien dit voor mij logistiek gezien handiger is. Overdracht van mijn dossier van de ene naar de andere vestiging is in mijn optiek uitstekend verlopen. In Den Bosch neemt men alle tijd m.b.t. ervaringen over het gemak / ongemak van het gebruik / dragen van de toestellen en passen ter plekke e.e.a. aan en kan ik voor kleine technische probleempjes (vaak te wijten aan mijn onkunde) zonder afspraak terecht. Ik ben (hobby) muzikant en heb de vraag neergelegd om voor mij te kijken naar een 'in ear' monitor systeem: hier heeft men geen ervaring mee, maar stellen alles in het werk om dat naar mijn wensen in te vullen, en daar heb ik alle vertrouwen in
Henny van Zijl
Ik kom al jaren met een specifieke klacht, gehoorverlies en tinnitus. Bij Struijk neemt men alle tijd voor je, of het nu Robin, Rudy of Auke is. Deze klantvriendelijkheid en hulp zie je in geen van de grotere hoorketens. Ik kom graag vanuit Uden op en neer gereden om door jullie geholpen te worden, als klant.
Jeroen van Dijk
Geruime tijd er tegen aan gehikt om gehoor opnieuw te laten testen wetende dat deze niet meer voldoende is. Heel fijn en deskundig geholpen in Geldermalsen. Hierdoor toch de stap genomen om naar de KNO-arts te gaan om de harde feiten te laten meten en zo een plan te maken voor de toekomst. Hoe kan ik mezelf helpen, over de drempel heen stappen om kenbaar te maken aan anderen dat mijn gehoor niet goed genoeg is en af en toe om hulp of herhaling te vragen. Marieke bedankt!
LB Oss
Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief
Ontvang informatie over producten, kortingsacties en gehoortips