Niet tevreden bij een hoorwinkel keten?

Kies voor de zelfstandige audicien

Bij Struijk Audiciens verkopen we niet alleen hoortoestellen, maar hooroplossingen. En dat is een groot verschil. Het komt daarom regelmatig voor dat wij nieuwe klanten verwelkomen die een vervelende ervaring hebben gehad bij een andere audicien.

Ontevreden over huidige aanbieder

Ondanks de goede bedoelingen en de inspanningen van uw huidige aanbieder, is het natuurlijk mogelijk dat u ontevreden bent met het resultaat.

Misschien zet u vraagtekens bij de afstelling van uw gehoorapparaat of twijfelt u over de hooroplossing die u is aangeboden binnen een bepaalde termijn.

Ook kan het zo zijn dat u twijfelt aan de deskundigheid van uw huidige audicien. Of dat u zich niet volledig serieus genomen voelt en juist die nodige persoonlijke aandacht mist. Kortom: u bent ontevreden en bent op zoek naar een oplossing.

Herkent u zich hierin? Dat vinden we vervelend. U bent één of meerdere malen teleurgesteld in de geboden hooroplossing(en) en/of de dienstverlening van uw aanbieder. Dat kost veel energie en brengt onnodige frustratie met zich mee, terwijl het juist anders kan.

Onze audiciens zijn zorgverleners

Bij Struijk Audiciens werken vriendelijke én professionele audiciens. Zij streven elke dag naar de beste hooroplossing. Een echte audicien is een zorgverlener. De audiciens bij Struijk Audiciens stellen daarom de juiste vragen, tonen compassie en oefenen dit beroep uit omdat zij mensen willen helpen. Ook u.

Struijk Audiciens is geen grote, landelijke keten. We zijn juist dankbaar en trots op onze medewerkers en vestigingen. Onze focus ligt vooral op de groei in kwaliteit en niet in kwantiteit. Daarom ligt de kracht van Struijk Audiciens niet in grote panden, maar in professionele zorg met oog (en oor!) voor onze klanten.

Eerlijk advies

Graag maken we met u een afspraak zodat we uw ervaringen bij uw huidige audicien en uw hoorprobleem kunnen onderzoeken. Ook kunt u bij ons terecht voor een second opinion. Wij geven u graag onafhankelijk, professioneel en eerlijk advies.

Ervaringen bij Struijk Audiciens

Bij Struijk Audiciens streven we naar gelukkige en tevreden klanten. Onderstaand ziet u een aantal ervaringen van klanten

kom al jaren bij STRUIJK in den Bosch
na de verhuizing is de service er alleen maar beter op geworden
Alleen jammer dat men voor nieuwe hoortoestellen buiten de categorieën van het ziekenfonds geen goede betalingsregeling heeft

gjp van uggelen

Dit is niet alleen service, maar zeer sterk klant gericht. Voor alle vragen, problemen, of wat dan ook, komen zij met een oplossing en je gaat met geluid, in je oren, de winkel uit! Echt Struijk! SUPER!

Hans Helmerhorst

Vriendelijk deskundig en niet opdringerig stuurde me eerst naar kno arts moet in Jan naar toe wachten maar op de vervolgstappen

C Baggerman

Waar twee andere hoorspecialisten mij niet konden helpen, is Struijk er wél in geslaagd mij te helpen! De reden is dat die anderen binnen hun standaard oplossingen blijven hangen, terwijl Struijk net zo lang blijft zoeken totdat de juiste oplossing gevonden is.

Ton

In twee vestigingen geweest (Leerdam en Den Bosch) voor het aanmeten van hoortoestellen.
In eerste instantie Leerdam, aangezien er in Den Bosch op korte termijn geen gelegenheid was voor een afspraak. Uitstekend voorgelicht welk toestel voor mijn specifieke situatie het meest geschikt is, keuze bepaald. Daarna ook in Leerdam mijn hoortoestellen opgehaald: duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt, app geïnstalleerd op mijn I-phone
Hier direct een aantal vervolg afspraken kunnen maken voor controle in vestiging Den Bosch, aangezien dit voor mij logistiek gezien handiger is. Overdracht van mijn dossier van de ene naar de andere vestiging is in mijn optiek uitstekend verlopen.

In Den Bosch neemt men alle tijd m.b.t. ervaringen over het gemak / ongemak van het gebruik / dragen van de toestellen en passen ter plekke e.e.a. aan en kan ik voor kleine technische probleempjes (vaak te wijten aan mijn onkunde) zonder afspraak terecht.

Ik ben (hobby) muzikant en heb de vraag neergelegd om voor mij te kijken naar een ‘in ear’ monitor systeem: hier heeft men geen ervaring mee, maar stellen alles in het werk om dat naar mijn wensen in te vullen, en daar heb ik alle vertrouwen in

Henny van Zijl