Niet tevreden bij een hoorwinkel keten?

Kies voor de zelfstandige audicien

Bij Struijk Audiciens verkopen we niet alleen hoortoestellen, maar hooroplossingen. En dat is een groot verschil. Het komt daarom regelmatig voor dat wij nieuwe klanten verwelkomen die een vervelende ervaring hebben gehad bij een andere audicien.

Ontevreden over huidige aanbieder

Ondanks de goede bedoelingen en de inspanningen van uw huidige aanbieder, is het natuurlijk mogelijk dat u ontevreden bent met het resultaat.

Misschien zet u vraagtekens bij de afstelling van uw gehoorapparaat of twijfelt u over de hooroplossing die u is aangeboden binnen een bepaalde termijn.

Ook kan het zo zijn dat u twijfelt aan de deskundigheid van uw huidige audicien. Of dat u zich niet volledig serieus genomen voelt en juist die nodige persoonlijke aandacht mist. Kortom: u bent ontevreden en bent op zoek naar een oplossing.

Herkent u zich hierin? Dat vinden we vervelend. U bent één of meerdere malen teleurgesteld in de geboden hooroplossing(en) en/of de dienstverlening van uw aanbieder. Dat kost veel energie en brengt onnodige frustratie met zich mee, terwijl het juist anders kan.

Onze audiciens zijn zorgverleners

Bij Struijk Audiciens werken vriendelijke én professionele audiciens. Zij streven elke dag naar de beste hooroplossing. Een echte audicien is een zorgverlener. De audiciens bij Struijk Audiciens stellen daarom de juiste vragen, tonen compassie en oefenen dit beroep uit omdat zij mensen willen helpen. Ook u.

Struijk Audiciens is geen grote, landelijke keten. We zijn juist dankbaar en trots op onze medewerkers en vestigingen. Onze focus ligt vooral op de groei in kwaliteit en niet in kwantiteit. Daarom ligt de kracht van Struijk Audiciens niet in grote panden, maar in professionele zorg met oog (en oor!) voor onze klanten.

Eerlijk advies

Graag maken we met u een afspraak zodat we uw ervaringen bij uw huidige audicien en uw hoorprobleem kunnen onderzoeken. Ook kunt u bij ons terecht voor een second opinion. Wij geven u graag onafhankelijk, professioneel en eerlijk advies.

Ervaringen bij Struijk Audiciens

Bij Struijk Audiciens streven we naar gelukkige en tevreden klanten. Onderstaand ziet u een aantal ervaringen van klanten

Top bedrijf. Zeer plezierig geholpen en geadviseerd door Nicole. Hiervoor veel getobd bij een landelijke keten. Bij Struijk veel beter geadviseerd en zeker niet duurder.

Rieneke Huisman

Wat een wereld van verschil, van een “keten”, naar de zelfstandige audicien Struijk. Ik heb al meer dan 10 jaar een gehoorprobleem, maar ik heb nog niet eerder zo’n verbetering van gehoor gehad met de nieuwe hoortoestellen. Wat een aandacht en nazorg wordt er gegeven en……… met resultaat! Bedankt Mariëlle! en Heleen!

Hans van der Sar

Geruime tijd er tegen aan gehikt om gehoor opnieuw te laten testen wetende dat deze niet meer voldoende is. Heel fijn en deskundig geholpen in Geldermalsen. Hierdoor toch de stap genomen om naar de KNO-arts te gaan om de harde feiten te laten meten en zo een plan te maken voor de toekomst. Hoe kan ik mezelf helpen, over de drempel heen stappen om kenbaar te maken aan anderen dat mijn gehoor niet goed genoeg is en af en toe om hulp of herhaling te vragen. Marieke bedankt!

LB Oss

ik heb al een kleine 30 jaar een gehoortoestel en ben al bij veel audiciens geweest. Ook voor dat de vestiging in bergen op zoom door Struijk werd overgenomen was ik hier al klant. Sinds deze vestiging van Struijk is, gaat het prima, goed service en prettig dat het nu wel mogelijk is via de ziektekostenverzekering gehoor toestellen te kopen.
Maar ik wil in het bijzonder de waardering uitspreken over Mariëlle Rovers, die op een bijzonder prettige manier, met veel kennis van zaken een geweldige service verleend. Zoals zo vaak het geval is, wordt een onderneming gemaakt of gebroken door de medewerkers. In dit geval is dit zeker zo, Mariëlle straalt zoveel rust uit, heeft bijzonder veel geduld, en geeft daarbij hele duidelijke uitleg en zeer hoge service. Heel prettig om door haar geholpen te worden

peter van Tilburg

Marieke en Ilona, jullie hebben mijn vader heel gelukkig gemaakt. Superbedankt!! Zijn Sennheiser infrarood systeem voor de televisie was kapot. Hierdoor kon hij de televisie net meer goed horen. Hij werd al meer dan een half jaar aan het lijntje gehouden door zijn eigen audicien; niet leverbaar, reeds besteld, komt volgende maand binnen enz. Maar er gebeurde niets en het meest vervelende is: hij hoort niets. Toen jullie dit ter ore kwam, zijn jullie gaan meedenken/zoeken en jawel: 24 uur later had hij een nieuw televisiesysteem waardoor hij weer perfect de televisie hoort. SUPERBEDANKT namens hem en zéker ook namens mijzelf.

B. van den Berg