De ervaringen van onze klanten
Dagelijks hebben we bij Struijk Audiciens klanten op bezoek voor een hoortest, een nieuw gehoorapparaat of voor een controle. Benieuwd wat klanten van ons vinden en hoe ze onze service ervaren? Hieronder ziet u een aantal reacties van onze klanten:
We zijn de afgelopen periode op heel goede wijze geholpen, vooral de persoonlijke aandacht heeft ons heel goed gedaan. Hartelijk dank daarvoor.
Jos van Duist
Kom nu 4 jaar bij Struijk voor mijn gehoorapparaaten. Wel 3 keer per jaar schoonmaken ivm met mijn werk zand en stof Nu naar 4 jaar groot onderhoud en dat allemaal service en garantie. Waar vindt je dat nog ik weet het bij struijk audicien van mij een dikke 10. En ook de vriendelijk heid super ?? Daar Geld nog: Vriendelijkheid kost geen geld.
Dhr Bos
Na mijn eerste gehoor apparaat aan mijn tweede toe en weer prima geholpen goed advies en weer alle tijd om het voor jou juiste apparaat naar jou wensen afgesteld te krijgen. Prima bedrijf en vertrouwt.
Gerrit de Kleijn
Al ruim zeven jaar gebruik ik het hoorapparaat van audicien Struijk met veel succes. In april 2019 weigerde het apparaat dienst en na een grondige schoonmaakbeurt door een medewerkster was het euvel gauw verholpen. Geen kosten, gewoon service! Dat is SERVICE!!
Ben Wouters
Duidelijke uitleg, ik ben al jaren een tevreden klant, na beter horen, is dit op alle fronten een betere audicien!
J.W. Toonssen
Géén opdringerig gedoe, gewoon een behandeling die zich vooral onderscheidt door de uitstekende sfeer en vakkundigheid met aanbevelingen waarin de KLANT centraal staat.
J . Singor
Voorheen zat ik bij een keten. Omdat ik vond dat de begeleiding erg slecht was ben ik bij het aanschaffen van een 2e gehoorapparaat overgestapt naar Struijk Audiciens. Ik ben zeer tevreden, temeer omdat je echt het gevoel hebt dat er tijd wordt genomen en er serieus wordt omgegaan met jouw bevindingen over het hoortoestel in de uitprobeerperiode. Daarbij kun je al snel merken dat je met een vakman te maken hebt. Ik had ook niet het gevoel dat er hoortoestellen werden aangesmeerd omdat dit meer winst oplevert voor de audicien, dit in tegenstelling tot de grotere ketens, waarbij ik dit idee wel had.