De ervaringen van onze klanten

Dagelijks hebben we bij Struijk Audiciens klanten op bezoek voor een hoortest, een nieuw gehoorapparaat of voor een controle. Benieuwd wat klanten van ons vinden en hoe ze onze service ervaren? Hieronder ziet u een aantal reacties van onze klanten:

We zijn de afgelopen periode op heel goede wijze geholpen, vooral de persoonlijke aandacht heeft ons heel goed gedaan. Hartelijk dank daarvoor.

Jos van Duist


Marieke en Ilona, jullie hebben mijn vader heel gelukkig gemaakt. Superbedankt!! Zijn Sennheiser infrarood systeem voor de televisie was kapot. Hierdoor kon hij de televisie net meer goed horen. Hij werd al meer dan een half jaar aan het lijntje gehouden door zijn eigen audicien; niet leverbaar, reeds besteld, komt volgende maand binnen enz. Maar er gebeurde niets en het meest vervelende is: hij hoort niets. Toen jullie dit ter ore kwam, zijn jullie gaan meedenken/zoeken en jawel: 24 uur later had hij een nieuw televisiesysteem waardoor hij weer perfect de televisie hoort. SUPERBEDANKT namens hem en zéker ook namens mijzelf.

B. van den Berg


kom al jaren bij STRUIJK in den Bosch na de verhuizing is de service er alleen maar beter op geworden Alleen jammer dat men voor nieuwe hoortoestellen buiten de categorieën van het ziekenfonds geen goede betalingsregeling heeft

gjp van uggelen


Dit is niet alleen service, maar zeer sterk klant gericht. Voor alle vragen, problemen, of wat dan ook, komen zij met een oplossing en je gaat met geluid, in je oren, de winkel uit! Echt Struijk! SUPER!

Hans Helmerhorst


Vriendelijk deskundig en niet opdringerig stuurde me eerst naar kno arts moet in Jan naar toe wachten maar op de vervolgstappen

C Baggerman


Waar twee andere hoorspecialisten mij niet konden helpen, is Struijk er wél in geslaagd mij te helpen! De reden is dat die anderen binnen hun standaard oplossingen blijven hangen, terwijl Struijk net zo lang blijft zoeken totdat de juiste oplossing gevonden is.

Ton


In twee vestigingen geweest (Leerdam en Den Bosch) voor het aanmeten van hoortoestellen. In eerste instantie Leerdam, aangezien er in Den Bosch op korte termijn geen gelegenheid was voor een afspraak. Uitstekend voorgelicht welk toestel voor mijn specifieke situatie het meest geschikt is, keuze bepaald. Daarna ook in Leerdam mijn hoortoestellen opgehaald: duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt, app geïnstalleerd op mijn I-phone Hier direct een aantal vervolg afspraken kunnen maken voor controle in vestiging Den Bosch, aangezien dit voor mij logistiek gezien handiger is. Overdracht van mijn dossier van de ene naar de andere vestiging is in mijn optiek uitstekend verlopen. In Den Bosch neemt men alle tijd m.b.t. ervaringen over het gemak / ongemak van het gebruik / dragen van de toestellen en passen ter plekke e.e.a. aan en kan ik voor kleine technische probleempjes (vaak te wijten aan mijn onkunde) zonder afspraak terecht. Ik ben (hobby) muzikant en heb de vraag neergelegd om voor mij te kijken naar een 'in ear' monitor systeem: hier heeft men geen ervaring mee, maar stellen alles in het werk om dat naar mijn wensen in te vullen, en daar heb ik alle vertrouwen in

Henny van Zijl


Schrijf een review